تشکر ویژه از محمد امین آقای مهدی پور

1-   سلام

علیکم السلام

2- در حال حاضر چه کار میکنید؟

باشگاه . هیئت میرم  بعضی وقت ها هم اگه تکلیف باشه مطالعه میکنم

3- برنامه تون برای آینده چیه ؟

بتونیم (البته با بچه های گروه بابا رو ماچ کن )در ظهور امام زمان موثر باشیم و از غیبت خودمان در بیائیم و به ایشان بپیوندیم و با باشگاهی که داریم (هاپکیدو) بتونیم مدافع حرم آقا امام حسین و اهل بیت باشیم

4- توصیه ای به بچه ها برای ثبت نام توی کلاس هاپکیدو بکنید.

بلند شن بیان ثبت نام کننن . بخدا همچین شهریه ای رو هیچ جا نمیگیرن و بیان تو باشگاهی که اسم اون باشگاه مدافعان حرم هست ثبت نام کنن و مدافع حرم بشن.

5- تو باشگاه از کیا راضی هستید؟

از همه راضی ام  ولی  از علی صفری - ابوالفضل طهمورسی  - سینا جوادی –عرفان نجفی – محمدرضا جعفری   یه جور دیگه راضی ام

6-همه میدونن که شما علاقه زیادی به مداحی دارید.لطفا سه تا از مداحان مورد علاقتون رو بگید؟

آقا مصطفی شکوری-حاج منصور ارضی –حاج حسین سیب سرخی

7- همین الان چه شعری به ذهنتون میرسه ؟

خدا رو چه دیدی . خدا که میدونه .چه زود عاشقارو به هم می رسونه( در مورد حضرت علی و حضرت زهرا که حاجی (آقا مصطفی شکوری ) خونده)

8-یه توصیه به بچه های هیئت برای ثبت نام تو اردو مشهد کنید.

اردو مشهد بهترین اردو برای خود سازی هستش و چون به نظر بنده رئوف ترین امام داره نگاه میکنه و.....

9-  یه خاطره جالب با بچه های هیئت؟

توی اولین اردو مشهدم . تو صحن گوهرشاد .تو نماز صبح.وقتی که نماز به رکعت دوم رسید و قنوت گرفتیم من خوابم برد و بعد از چند دقیقه و اتمام نماز بغل دستیم (یکی از بچه های هیئت) به پام زد و بیدار شدم دیدم که من در حال قنوت گرفتنم و همه تشهد و سلامشون رو گفتن و نماز تموم شده و من تو قنوت خوابم برد!!!!!!!!!!!

10.از اون جایی که شما شوخ طبع هستید.یه چیزی بگید ما بخندیم.

به داعشیه میگن با توله سگ جمله بساز.میگه طول سگ ضربدر عرض سگ میشه مساحت سگ!!!!!!

11-همین الان یه سوال برام پیش اومد.شما چجوری هیئتی شدید و تو فاصله کم ارشد شدید؟

یه شب داخل حوزه 6 آخرین هیئت سال رو گرفته بودن و به عنوان محاسبه عمل که رفتیم و خیلی اون شب از امام

رضا خوندن و الحمدالله بی بی جان مارو.....

اما چجوری ارشد شدم:اراشدی مثل عباس آقا و آقای علوی و آقا قادر ....خیلی زحمت منو کشیدن ولی اصل کاری آقا مصطفی شکوری بودن که خیلی خیلی زحمت من رو کشیدن و میشه این طور گفت که رو من که احتمال ریسکش خیلی بالا بود سرمایه گذاری (از همه لحاظ) کرد و هرچه بنده از ایشون بگم کم گفتم(به قول حاجی بگذاریم و بگذریم)

12-تنها چیزی که شما با شنیدن  این کلمات به ذهنتون میرسه رو بگید.

حضرت زهرا:نجات دهنده ی آدم

امام خامنه ای: پدر بزرگم

کربلا: زندگی زینب

شهادت :خیلی راه مونده

رضا عبدلی:خیلی دوست داره خودش رو به امام رضا بچسبونه

آقا مصطفی شکوری:دلسوز ما(اگه ما قدرشو بدونیم)

مجتبی علوی :اگه من الان اینجا هستم به خاطر اول لطف خدا و اهل بیت بعد هم به خاطر ایشان هست ودر کل دمش گرم

13-حرف آخر.

ان شاالله بتونیم طوری کتر کنیم تا خدا و اهل بیتش راضی باشن.آخه مشکل ما اینه که ببینیم مردم چی میگن تا خدا و اهل بیت

(بابا رو ماچ کن ولی حساس نشو)


مصاحبه کننده: محمد امین مهدی پور


تشکر ویژه از محمد امین آقای مهدی پور