سپند امیر سلیمانی گفت: به دلیل آلودگی هوای تهران و عفونت ریه مدتی در بیمارستان بستری هستم و به لطف خدا احتمالا امروز مرخص می‌شوم.
به گزارش جنوب نیوز؛  «سپند امیرسلیمانی» گفت: چند روز پیش به سرماخوردگی ساده‌ای مبتلا شدم که با آلودگی هوا در هم آمیخت و ریه‌ام را دچار مشکل کرد.

وی ادامه داد: به همین خاطر و با مراجعه به پزشک مجبور شدم تا چند روزی را بنا به گفته پزشک معالجم در بیمارستان بستری شوم تا بهبود پیدا کنم.

بازیگر سریال «شوخی کردم» در ادامه افزود: در حال حاضر در بیمارستان هستم و حال عمومی ام بهتر است. همین الان هم از رادیولوژی برمی‌گردم چراکه از ریه ام عکس برداری کردند و منتظرم تا دکتر بیاید و اگر صلاح بداند امروز مرخصم کند.

امیرسلیمانی در پایان گفت: اگر دوباره ضبط سریال «اتاق عمل» مهران مدیری از سر گرفته شود من هم مشغول به بازی خواهم شد.

عکس یادگاری «سپند امیرسلیمانی» با یک جانباز


سپند امیرسلیمانی طی روزهای اخیر تصویری از زمان حضورش در بیمارستان در کنار یک جانباز جنگ تحمیلی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده و  نوشته است:

آلودگى هواى تهرون بخشى از ریه منو مسموم کرده و من با حال خراب در بیمارستان بسترى شدم اما درست اتاق کنار من مردى خوابیده که همه ریه و همه عمرش رو تو جنگ جا گذاشته و امروز فقط با ماسک نفس میکشه، راستش از خودم و اون خجالت کشیدم وقتى دیدم به اون میگن بیمار و به من هم، من و ما و ایران ما با هر نوع عقیده‌اى مدیون محمدرضا و همسنگراشیم،گوشه گوشه ایران ما رو که بگردى تکه اى از جوانمردى محمد رضاها پیدا میکنى،خدا این مردا رو ازمون نگیره،آمین./ مشرق