«کشتن کفتر چاهی» نام نمایشی به کارگردانی رضا حداد است که اجرای آن از مدتی پیش در یکی از تماشاخانه‌های تهران آغاز شده. این نمایش درباره چند دختر جوان است که با جمع شدن دور هم، تصمیم می‌گیرند دست به کارهایی نامتعارف بزنند. درواقع این دخترها افراد مبتلا به بیماری‌های ناعلاج را می کشند که البته این بیماران خواهر یا مادر خود آنها هستند. 


غیر از این روایت کلی، وجود برخی رفتارها در این اثر هم آن را نامتعارف تر کرده بود. در بخش هایی از این تئاتر دختری در حال مصرف مواد مخدر ،خوردن مشروب و کشیدن سیگار است که این تصویر به گونه ای ترویج اباحه گری و ابتذال است.
 
عادی‌سازی شرب خمر و حالات مستی پس از آن و استفاده مداوم از فحش های رکیک از دیگر نکاتی است که در این نمایش دیده می‌شد. حتی در بخشی از این کار برای نشان دادن بی‌بندوباری دختران، برخی رفتارهای همجنسگرایانه هم از آن‌ها سر می‌زد و مثلا در قسمتی از نمایش، دختری در یک مکان به اصطلاح فشن شو مشغول عکس گرفتن از دختری دیگر با حالتی خاص است که یکی از آنها اشاره می‌کند که عکاس در حال گرفتن عکس پورن است. همچنین باید گفت اصرار کارگردان بر استفاده از دیالوگ های سخیف در این تئاتر نامشخص ماند؛ چراکه اگر این موارد در نمایش استفاده نمی شد لطمه ای به کار نمی خورد. 

در ضمن با وجود اینکه گفته شده بود دیدن این نمایش برای افراد زیر 15 سال توصیه نمی شود، اما در سالن نوجوانان کم سن و سالی حضور داشتند که از آمدنشان در این سالن ممانعت نشده بود و معلوم نیست با دیدن این صحنه ها در مورد هنر تئاتر این روزهای ما چه فکری به سرشان خطور می‌کند. 

باید گفت اگرچه شاید با نمایش «کشتن کفتر چاهی» کارگردان قصد به تصویر کشیدن آسیب‌های اجتماعی را داشتند اما ذکر آن و به تصویر کشیدن این نکته ضروری نباید منجر به قبح زدایی شود.