داعش سر شیعه را می برد، با سر نیزه... روشنفکر غربزده به داعش می گوید تندرو. جوان حزب اللهی در سوریه با داعش می جنگد. روشنفکر غربزده به او هم می گوید تندرو.

این ادبیات نه از روشنفکران خرده پا بلکه از دهان سردمداران جریان شیفته غرب شنیده می شود. می گویند با آمریکا باید همراهی کنیم. آمریکایی که خود داعش رو به وجود آورده و رشد داده است.

سؤال ما اینجاست، با چه نیتی مسئولان رده بالای این جریان با ادبیاتی مشابه، هم داعش و هم منتقدان برجام را تندرو و افراطی می خوانند؟ به سادگی می شود فهمید این ادبیات ساخته و پرداخته داخل نیست، بلکه محصول اتاق های فکر دشمن است و خبر از یک پروژه هدفمند برای تخریب وجهه حزب الله می دهد.

می خواهند اینطور نشان بدهند که از یک هوشیار باشیم ...سو هر کسی که اسم اسلام و قرآن و انقلاب را بیاورد داعشی است و از سوی دیگر هر کسی از برجام انتقاد بکند هم تندرو و افراطی و بالطبع او هم داعشی است.

در جریان فتنه ۸۸ از مدت ها قبل گروههای خرابکار، نفوذی و منافق در داخل و خارج ایران آموزشهای ایجاد آشوب شهری می بینند تا پس از برگزاری انتخابات، فضای کشور خصوصا شهر تهران را ملتهب و دچار اغتشاش کنند و در این میان بسیاری از مردم و خصوصاً جوانان فریب خورده اسیر این پروژه رذیلانه می گردند و بدون آگاهی از نقشه از پیش طراحی شده دشمن برای کودتای رنگی، وارد این میدان شده و در زمین دشمن بازی می کنند.

دقیقاً مشابه این پروژه در فضای پسابرجام در حال انجام است. یعنی افراد و گروههای آموزش دیده در حال هدایت جریان اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه بین مردم در فضای خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی هستند.

طرف می رود در داخل صفحات انقلابی به طرفداران برجام فحش های ناموسی و لعن و نفرین می فرستد و از آن طرف وارد صفحات طرفدار دولت می شود و به حزب اللهی ها هم فحاشی و اهانت می کند!!!

خیلی هوشیار باشیم... این یک برنامه از پیش طراحی شده برای کودتای نرم است... می خواهند مردم را به جان هم بیندازند و در این میان از آب گل آلود ماهی بگیرند...