متن شبهه یا سوال:

چک‌های ۲۰ میلیونی برای ۴ مداح مطرح کشور

پاسخ:

این مطلب نیز مانند هزاران شبهه دیگر در ایام محرم قصد تخریب اشخاص را داشته تا آن را دستاویزی قرار داده تا عزاداری بر سالار شهیدان را در جامعه کمرنگ تر و تردید را در مردم بیشر کنند. این در حالیست که این چک ها هیچ ربطی به مداحان نامبرده شده در چک و شهرداری ندارد.

رئیس شورای اطلاع رسانی شهرداری تهران این مطلب را تکذیب کرده و بیان نمود این چک ها ربطی به شهرداری و مداحان ندارد، و بنابر استعلامی که از بانک شهر گرفته شد، تصاویر منتشر شده مربوط به حساب شخصی به نام آقای «ر.ل» یک شهروند تهرانی است.

محمدرضا طاهری نسبت به این شایعه واکنش نشان داد و در هیأت مکتب الزهرا (س) گفت: چک ٢٠ میلیون تومانى که تصویر آن را در صفحات مجازى انتشار دادند مسئله‌ای است کاملاً از پیش طراحى شده و هیچکدام از دوستان عزیزم (حاج سعید آقا، حاج محمود آقا و حاج آقا رضا هلالى) در جریان نبوده و نیستند.

ایشان در ادامه افزود: این قضیه را با یک وکیل دادگسترى مطرح کردیم و قطعاً از شایعه‌ پراکنان این موضوع شکایت می‌شود و ان‌شاءالله عموم مردم عزیز مطلع خواهند شد.

حاج سعید حدادیان مداح اهل بیت (ع) در مراسم روز ششم محرم با توضیح درباره شایعات مربوط به چک 20 میلیون تومانی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود گفت: والله بالله تالله چک 20 میلیونی تحت عنوان بانک شهر به من نرسیده ولی اگر این بنده خدا واقعا بانی بوده و 20 میلیون به من چک داده بردارید بیاورید بدهید به هیات؛ چون بدهکار است … .

عبدالرضا هلالی سومین مداحی است که به این شایعه واکنش نشان داده و یادداشتی اختصاصی در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است.