به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، در ستون گفت و شنود کیهان آمده است:

 

گفت: اخبار و گزارش‌ها از نزدیک شدن دولت ترکیه به یک بحران شدید داخلی خبر می‌دهد.
 

گفتم: آخر و عاقبت بازی «دودوزه» همین است. دولت اردوغان از یک‌ طرف ادعای همراهی با کشورهای اسلامی همسایه ترکیه را دارد و از سوی دیگر آشکارا به تروریست‌های اجاره‌ای آمریکا و اسرائیل برای بحران‌آفرینی در سوریه و عراق کمک می‌کند.

 

گفت: یعنی اردوغان عقلش نمی‌رسد که آمریکا از دولت ترکیه فقط به عنوان پیشمرگ در بحران‌ها استفاده می‌کند، مثلا سال‌هاست که ترکیه خواستار عضویت در اتحادیه اروپاست ولی راهش نمی‌دهند، اما عضویت این کشور در ناتو را برای انجام جنگ نیابتی برای آمریکا و اسرائیل پذیرفته‌اند. 
 

گفتم: چه عرض کنم یک گرگ و یک شتر با هم دوست شده بودند و با بچه‌های خود در لانه مشترکی زندگی می‌کردند. یک روز که شتر به صحرا رفته بود؛ گرگ دو تا از بچه‌های شتر را خورد و هنگامی که شتر از صحرا بازگشت به او گفت؛ متأسفانه امروز دو تا از بچه‌ها را پلنگ خورده است. شتر با دلشوره پرسید؛ بچه‌های من یا بچه‌های تو را؟ و گرگ جواب داد؛ من و تو نداریم. دو تا از آن پاپهن‌ها را...!