امام صادق‌  علیه‌السلام‌ وای بر مسلمانی که «لایجعل فی کلِّ جمعة یوماً یتفقه فیه امرَ دینه و یسئل عن دینه»

وای بر هر کسی که در هفته خودش یک روز را به سؤال کردن از معارف دینی و یاد گرفتن معارف دینی اختصاص ندهد، 

«اُف بر مسلمانی که هفته‌ای یک روز، چیز یاد نگیرد»، آخرش را گفتم دیگر.


من یکی به شخصه اصلا این گونه نیستم که جمعه معارف دینی یاد بگیرم

به هم تذکر بدیم جمعه که همدیگر رو می بینیم سوال کنیم این جمعه

دستور امام صادق علیه السلام رو اجرا کردی؟


آقا مصطفی درباره ی احتیاط درباره ی لقمه ای که نمی شناسیم خیلی صحبت کردند

یک بار با آقا میثم در مسجد بودیم که سفره ای پهن شد من دوست داشتم 

احتیاط کنم و نخورم چون نمی شناختم صاحب سفره کیست؟

اما خب گرسنه بودم و نفس هم که همیشه توجیه می کند

اما وقتی دیدم آقای حسینی خو احتیاط کردند و نخوردند

حرکت ایشان به من کمک کرد و من هم احتیاط کردم.

به هم کمک کنیم با تذکر دادن به هم به هم کمک کنیم.


المومن مرآت المومن