واکنش ابطحی به پلمب تعداد زیادی کافی‌ شاپ‌ در تهران
" حمله به کافی شاپ ها، نتیجه اش کشانده شدن آدم ها به مکان های خلوت تر است. فوق فوقش ،کافی شاپ ها جای حرف است و گفتگو و دود سیگار و قهوه و کیک. حکومتی که واقعا بخواهد به نسل جوانش برای صیانت اخلاقی کمک کند، باید حمایت همه جانبه از مراکزی مثل کافی شاپ ها کند تا راه رسیدن به مکان های خلوت و بی ضابطه ناهموار باشد. نا امن کردن محیط های گفتگویی وحمله به کافی شاپ ها،‌ که این روزها در تهران اتفاق افتاد، واقعا به نفع اخلاق نیست. به مردممان حرمت بگذاریم. به جوانانمان رحم کنیم…..
خادم الزهرا اضافه کرد:اگر این مکان ها جمع شود و ب جاهای خلوت تر کشیده شود افراد کمتری مطلع خواهند شد و جوانان کمتری به فساد آلوده خواهند شد.

Photo: ‎واکنش ابطحی به پلمب تعداد زیادی کافی‌ شاپ‌ در تهران
" حمله به کافی شاپ ها، نتیجه اش کشانده شدن آدم ها به مکان های خلوت تر است. فوق فوقش ،کافی شاپ ها جای حرف است و گفتگو و دود سیگار و قهوه و کیک. حکومتی که واقعا بخواهد به نسل جوانش برای صیانت اخلاقی کمک کند، باید حمایت همه جانبه از مراکزی مثل کافی شاپ ها کند تا راه رسیدن به مکان های خلوت و بی ضابطه ناهموار باشد. نا امن کردن محیط های گفتگویی وحمله به کافی شاپ ها،‌ که این روزها در تهران اتفاق افتاد، واقعا به نفع اخلاق نیست. به مردممان حرمت بگذاریم. به جوانانمان رحم کنیم…..‎