ایام امتحاناته و خیلی از بچه ها توی گیر و دار درس خوندن و گرفتن نمره خوبن تا بتونن امام زمانشون و بعد هم پدر و مادرشون رو راضی نگه دارن.

برای همین ما هم چند تا مطلب طنز براتون گذاشتیم تا بعد از درس خوندن بیاید بخونید، خستگی تون در بره و حالشو ببرید!



 

دیشب سوار پورشه ام شده بودم و توخیابون دور میزدم باهاش یهو یکی پرید جلو ماشین
.
.
.
.
.
.
.
.

تا خواستم ترمز کنم پام گرفت به لحاف و پاره شد!

********

از امتحان برمی گردیم، بابا مامانمون میپرسن چطور بود؟
میگیم عالی بود قبول میشم ! میگن بروووووووو... راستشو بگو !
بعدش میگیم افتضاح بود خراب کردم؛
میگن مسخره بازی درنیار راستشو بگو!
گرفتاری شدیما !!!

********

مدرسه :

۲+۲=۴

تمرین خونه :

۴+۲*۸/۲

سوال امتحان:

حمید ۵ سیب دارد ، او هفت دقیقه تا رسیدن قطار فرصت دارد

جرم خورشید را محاسبه کنید!!!

********

دختره از یه مرده پرسید:

چرا عاشق کسی می شوم در حالی که می دانم در نهایت به او نمیرسم؟

مرد جواب داد:

به من بگو چرا زندگی می کنیم در حالی که می دانیم در آخر می میریم !؟

هیچی دیگه،

دختره هم زد تو دهنش

گفت سوال منو با سوال جواب نده
 !

********

زمانى که ما مدرسه مى رفتیم، یه نوع املاء بود به اسمِ "دیکته پا تخته ای"!
توی زمان خودش و در نوع خودش عذابى بود الیم!
براى کسى که پاى تخته مى رفت یه حسى داشت تو مایه هاى اعدام در ملاءعام..!
و براى همکلاسى هاى تماشاچى چیزى بود مصداق تفریح سالم..!

********

چرا درِ یخچالو شیشه ای نمیسازن تا قبل از باز کردن بفهمیم چیز جدیدی توش نیست؟
پس این دانشمندا چه غلطی میکنن؟

********

قدیما چطور میرفتن سرِ چشمه آب میاوردن ؟
ما پارچ که خالی میشه هیچکس مسئولیتشو به عهده نمیگیره!

********

نون لواش خریدیم، به حدی نازکه که اونورش پیداست.
در نظر داریم به عنوان شیشه مشجر ازش استفاده کنیم!

********

تا حالا توجه کردین هیچ قنادی قند نمی فروشه !؟
هیچ عطاری عطر نمیفروشه!؟
قهوه خونه هام همه چی دارن جز قهوه !

جدا چرا ؟!

********

ساعت 3 نصف شب پسر عموم زنگ زده میپرسه:
فیلم جاده های خاکی رو دیدی ؟!
میگم : خدا مرگت بده نه.
میگه : پاشو ببین تا آسفالتش نکردن !

********

این خارجیا یه قاشق شکر میریزن تو قهوه بعد نیم دور میچرخونن میذارن کنار یعنی که چی؟
ایرونیا صبحا نیم ساعت فقط هم میزنن، بازم وجدانشون راضی نمیشه !

********

یه شب خونه تنها بودم یهو صدای خنده از حیاط شنیدم ، گفتم برم بیرون ببینم کیه

رفتم تو حیاط و چند متری رفتم جلو وایسادم بازم دیدم میخنده

بازم یه خرده رفتم جلو وایسادم ، بازم صدای خنده اومد !

داشتم خودمو خیس می کردم ولی بازم رفتم جلو

الان فهمیدین حیاطمون بزرگه یا بازم برم جلو ؟؟؟

********

چرا “خردل” اسم سس باشه ولی “بزدل” یه نوع توهین باشه ؟
بین بز و خر هم تبعیض آخه ؟

********

 یعنی حجم فکری که قبل خواب تو کله من میاد

اگه وسط روز میومد روزی ۲ یا شاید ۳ تا اختراع رو تو کارنامم  داشتم!

********

یه سوالی که ذهن منو درگیر کرده اینه که:
این چینیا واقعا زبون همدیگرو میفهمن یا جلو بقیه آبرو داری میکنن؟!

********

اصـولن دعوت مهمون برای مـا حکم میزبانی بازی های المپیک رو داره

کـل زیر سـاخـت هـای خـونمـون دچـار پیشـرفـت هـای چشمگیـری میشـه!

********

آنقدر تو شعرا گفتن و میگن ای ساربان آهسته ران انگار شترهای صدر اسلام  180 تا سرعت میرفتن!

********

 

ﯾﻪ ﭘﺎﮐﺖ ﺷﯿﺮ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺗﻮﻟﯿﺪﺵ ﻣﺎﻟﻪ ﻓﺮﺩﺍس!!

ﺑﻪ ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ ﺑﺨﻮﺭﻣﺶ ﯾﺎ ﺑﺬﺍﺭﻡ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺷﻪ؟!

 ********

الان مادرم اومده میگه بیا دلستر بخور پسرم
تعجب کردم میگم دستت درد نکنه
میگه آخه از این تلخاست کسی نمیتونه بخوره!!!
الان دنبال پدر مادر واقعیم میگردم!

********