معضل همیشگی فارسی وان

برای پاسخ به این پرسش که پول شبکه های ماهواره ای چگونه تامین می شود ابتدا چند شبکه فارسی زبان دنیا را با هم بررسی می کنیم تا بعد از آن جواب این سوال را بدهیم.

شبکه فارسی زبان فارسی وان از جمله شبکه هایی است که با هدف قرار دادن خانواده های ایرانی و اغلب با پخش سریال های تلویزیونی کلمبیایی اقدام به تریج مسائل غیر اخلاقی در کشور اسلامی همچون خیانت، فرزند نامشروع، طلاق و عادی نشان دادن این عوامل در زندگی های روزمره می کند.

متاسفانه در این میان هستند خانواده هایی که ناخودآگاه از این داستان ها الهام گرفته و آتش بر خرمن خانواده خود می زنند. نمونه آن هم انتشار خبرهایی از دادگاه های خانواده و درخواست های عجیب و غریب زنان و مردان از همسران خود به سبب یکی انگاری با بازیگران سریال های مربوطه است. جالب اینکه مالک این شبکه یک صهیونیست تمام عیار به نام رابرت مرداک است که رابطه ویژه ای با جورج سوروس و بنیاد جامعه ی باز دارد.

شبکه پی ام سی نیز در این هنجارشکنی ها کوتاه نیامده و حیا زدایی از زنان و غیرت زدایی از مردان را به عنوان اولویت های کاری خود در پخش سریال ها و شوهای تلویزیونی برگزیده است. طعمه های این شبکه هم زنان و دخترانی هستند که ساده لوحانه آثار نامطلوب فردی و اجتماعی برنامه های شبکه را توشه راه خود کرده و با انبوهی از آموزه های گردانندگان این شبکه به جدال با زندگی خود می روند.