«از بچگی آرزوی ما، نبرد با آمریکا و اسرائیل بوده است».

«ما افتخار می کنیم که روزی مستقیما دست به گریبان آمریکا بشویم وامیدوار هستیم یک همچنین اتفاقی بیفتد که این آرزوی همه ماست و از بچگی، خودمان و رزمندگان دوست داشتیم مستقیما با اسرائیل و آمریکا درگیرشویم.

درنتیجه بزرگترین افتخار است که با شیطان بزرگ در دنیا بجنگیم.

وامیدواریم بتوانیم، اگر دشمن چنین ماجراجویی کرد با او درگیر جنگ شویم.

همانطور که گفتم ما در دنیا از شهادت باکی نداریم و مانند امام حسین (ع)؛ رزمندگان ما قادرخواهند بود در هر کجای دنیا با جدیت با دشمنان بجنگند.

این ماجراجویی هایی که دشمن می خواهد بکند، فکر می کنم چیزی جز ضرر برای خودشان نیست.

در لبنان وجاهای دیگر ثابت شده که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

درنتیجه در ایرانی که همه طالب شهادت هستند فکر نمی کنم این ماجراجویی ها موثر باشد.

ملت ایران هم که امروز دست در گریبان قدرت های استکباری انداخته اند بدانند، پیام خون شهدا این است که با حل کردن مسائل نفسانی خودشان و مُتّقی شدنشان، ان شاءالله با آن اراده ای که دارند قادر خواهند بود درآینده ای نزدیک بر دنیای استکبار فائق شوند.

"بخشی ازمصاحبه شهید زین الدین"

 

جالب است آمریکا از سی و چند سال پیش هیچ تغییری نکرده است و دائما همان خط و خطوط و ادبیات ارعاب و تهدید خودش را نسبت به دیگر کشورها حفظ کرده است ولی عده ای در اینجا دائما تغییر می کنند و فکر می کنند شیطان بزرگ با یک بمب می تواند سیستم دفاعی یک کشور را فلج کند.

امام بزرگوار فرمود: آمریکا شیطان بزرگ است.

این "شیطان بزرگ" خیلی حرف پُرمغزی است. رئیس همه‌ی شیطان های عالم، ابلیس است امّا ابلیس بنا به تصریح قرآن، تنها کاری که می تواند بکند این است که انسان ها را اِغواء می کند؛ بیشتر از اغواء، کاری نمی تواند بکند.

انسان ها را اغواء می کند، فریب می دهد، وسوسه می کند امّا آمریکا، هم اغواء می کند، هم کشتار می کند، هم تحریم می کند، هم فریب می دهد، هم ریاکاری می کند.

حالا بعضی‌ها اصرار دارند این شیطان بزرگ را با این خصوصیّات-که از ابلیس بدتر است- بَزک کنند و به شکل فرشته وانمود کنند.

چرا؟

دین به‌کنار، انقلابی گری به‌کنار، وفاداری به مصالح کشور چه می شود؟ عقل چه می شود؟

کدام عقلی و کدام وجدانی اجازه می دهد که انسان قدرتی مثل قدرت آمریکا را به‌عنوان دوست، به‌عنوان مورد اعتماد، به‌عنوان فرشته‌ی نجات انتخاب بکند؟