حجت‌الاسلام محمد مهدی ماندگاری: با عمامه کسی گول نخورید، چراکه ابوموسی اشعری هم عمامه داشت.

در زمانی که بنی‌صدر رئیس جمهور شد اگر با تحقیق در انتخابات شرکت می‌کردیم دیگر جنایت‌های این فرد را مشاهده نمی‌کردیم، اما امروز اگر بخواهیم به هر کس رأی بدهیم باید به خوبی آن را بشناسیم چون جایگاه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری جایگاه ساده‌ای نیست.

مردم با عمامه کسی گول نخورید، چراکه ابوموسی اشعری هم عمامه داشت. لذا عمامه به سرهایی، در این سال‌ها حضور داشتند که به پست و مقام رسیدند و به جای خدمت به مردم فرزندانشان سرمایه کشور را چاپیدند، همچنین باید به کسانی در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری رأی بدهید که اعتقاد به خدا و قیامت داشته باشند، چون چنین فردی با پول‌های نزول و حرام تبلیغات نمی‌کند.

در مجلس شورای اسلامی یک وزیر برای اینکه رأی اعتماد بگیرد، برادرزاده‌اش 20 نماینده مجلس را در پارکی واقع در لواسان می‌برد و در استخر صفا می‌کنند و نفری یک پاکت پول به آنها می‌دهد که فردا به وزیر رأی اعتماد بدهند، لذا با عنایت الهی قصه لو رفت. در نتیجه باید چشم‌های خود را باز کنیم، در نظام ولایی یک چنین انسان‌های پول پرست و حزبی و شیفته آمریکا و انگلیس نباید وارد مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی شوند.

باید با ولی‌فقیه همراه و همدل بود اما برخی‌ها هستند که بارها در صحبت‌هایشان عبارت ولی‌فقیه را به‌کار می‌برند اما در جلسه‌های خصوصی خود می‌گویند ریشه این اصل باید زده شود اما بدانند این آرزو را به گور خواهند برد.