من یک زنم ...

خالقم سوره ای به نامم نازل کرد!

 

من یک زنم...

خالقم طواف نساء را واجب کرده که بدون آن

حتی حج ات قبول نیست.

 

من یک زنم....

خالقم به تو دستور داده که حجراسماعیل را نیز طواف کنی،

جایی که یک زن،

یعنی هاجر

در آن دفن است.

 

من یک زنم...

و خالقم گفته باید هفت بار

پا در جای پای یک زن،

(هاجر) بگذاری

و آنقدر سعی کنی

تا خدایت تو را بپذیرد.

 

من زنم....

بهشت زیر پای مادر است...

روح انسان از درون من به او دمیده می شود...

 

هر روز پاسداری من از کودکم،

ثوابی عظیم دارد.

اگر یک ساعت همسرم، با محبت و انس با من باشد،

و به من خدمتی کند

برای او برابر با هزار سال عبادت است..

 

 

سرشت و صفات انسانها

از شیر من است...

 

عفت من

سرمایه الهی من است.

 

من

چرک نویس هیچ احساسی نمی شوم!!!

 

من همان زنم

که نجابتم

قیمتم را از یک دنیا بالاتر می برد.

 

من عاشق سوره کوثرم...سوره ای که گواهی می دهد نسل پیامبر نسلی است که از سلاله یک زن است....

من یک زن مسلمانم و افتخار می کنم که یک زنم...