یکی از اصول اصلی و کاربردی برای گناه نکردن این هست که به شیطان نمیشه بگی با من کاری نداشته باش! زمانی باهاتون کار نداره  که از شیطان بزنی جلو. اصلا امکان نداره شیطان با ما کاری نداشته باشه.

 

یکی از سوال هایی که شده اینکه در ماه رمضان که دست شیطان بسته شده پس چرا باز وسوسه ها وجود داره ؟! این برای این هست که سرعت ما با شیطان یکی شده، برنامه نویسی کرده و تخم گذاشته تو دلمون؛ جوجه ها در اومدن و چه شیطان باشه چه نباشه کارشو میکنه…

 

زمانی که آقا امام زمان ظهور می کنند و گردن ابلیس رو می زنند نفس کماکان هست، اما کسی نیست باهاش ور بره و دوره های تربیتی که حضرت برای مردم میذارند و دستی به سر مردم می کشند.

 خیلی ها تربیت می شوند و دراقلیت هستند مردم خطا کار ،واقعا اثر نفس کم میشه اما هست، یا در مورد دین آخر الزمان بعضی ها میگن همه شیعه اثنی عشری میشن. اما برداشت من اینطور  نیست مسیحی و یهودی باقی خواهند ماند. منتها در یک  اقلیت بسیار کم. ️ میدونید چرا؟! (لا اکراه فی الدین) هیچ اجباری در دین نیست.  ولی صحبت سر چی هست؟!️ آنقدر اسلام درست عرضه میشه که هیچ آدم عاقلی نمی مونه الا به اینکه مسلمون بشن و الا قرآن یک آیه ای داره که دشمنی یهود و مسیحیت  تا کی ادامه داره؟! (الی یوم القیامت) تموم شد دیگه پس از ظهور هم هستند.  اینو باید دقت داشته باشید روایت ما نباید با آیات قرآن تضاد داشته باشه..