متن شبهه یا سوال :

آیا میدانید اعضا هیئت ژوری که یک زن و شوهر هستند و به نا حق رای بر باخت بهداد سلیمی دادند اهل چه کشوری هستند؟

امریکا؟
خیر
اسرائیل؟
خیر
انگلیس؟
خیر
فرانسه؟
ابدا
آلمان؟
مگه میشه
اسپانیا؟
اصلا تو مرامشون نیست

هیچکدوم از این کشورهای نا مسلمون و دشمن در این مساله دست نداشتند.

کشور دوست و برادر و همسایه که سالانه میلیاردها خرجش میکنیم و الان هم جوان های دسته گلمون رو برای سلاخی شدن میفرستیم اونجا و طلا ۲۴ عیار هم برای گنبداشون میفرستیم و بیمارستان براشون میسازم، درست حدس زدید، جواب صحیح عراق هست.

سردار سلیمانی محکم بجنگ که این ملت عراق ارزششو دارن.

پاسخ :

بهداد سلیمی یادآور شد: اینها به خاطر دشمنی است که دبیر فدراسیون جهانی که با همسرش پشت میز هیات ژوری نشسته بود، با مرادی دارند. او نخواست من مدال بگیرم.
(جلود همان کسی است که در سال 2015 در رقابت با علی مرادی موفق شد بعد از 8 سال، پست دبیر کلی کنفدراسیون آسیا را از چنگ ایرانی‌ ها خارج کند و خود جایگزین مرادی شود.)

اگر بگوییم این ناداوری بخاطر مسائل و درگیری های شخصی بوده درست تر است تا اینکه آن را به مسائل سیاسی و مردمان یک کشور تعمیم دهیم.

اینکه چرا یک عراقی و همسرش (محمدحسن جلود و همسرش) رای مخالف دادن جای تعجب نیست چرا که در هر کشوری و در هر صنف و دستگاهی آدم های خوب و بد پیدا می شوند مخصوصا آنجا که جای منافع شخصی در میان است، که کشور عراق هم از این قاعده مستثنی نیست. چرا که نمیتوان توقع داشت کشوری با 23 میلیون جمعیت همه خوب و پاک باشند و یک دست و هم صدا باشند . نه تنها عراق در کل جهان و هر اموری افراد خوب و بد وجود دارد.

(البته در مورد شخصی قضاوت نمیکنیم شاید رای آنها مغرضانه بوده باشد و ممکن است فنی باشد یا خطای انسانی)

اما آن چیزی که جای تعجب دارد این است که که هنوز کسانی هستند که نفهمیدند چرا ایران در خارج از مرزهای کشورش می جنگد!

ما این همه امنیت و آسایش را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم، ورزشکاران ما در المپیک مدال های خود را تقدیم به شهدای مدافع حرم میکنند، و آن وقت افرادی مغرض با ایجاد اینگونه متون سعی دارند در میان آحاد ملت خلأ ایجاد کنند، برای بهره برداری های ضد دینی و ضد ایرانی خود، و برای رسیدن به این خواسته خود به هر امری چنگ می زنند و همه چیز را زیرپا می گذارند، حتی خون شهیدان...