شهادت ادورادو آنیلی و توطئه یهود

قدیری ابیانه درباره وی می گوید: «ادواردو نمی‌توانست درقبال توهین به مقدساتش سکوت کند،‌ وی همچنین در برابر جنایات اسراییل در فلسطین طاقت نمی ‎آورد و به نخست ‎وزیر و رییس‎جمهوری و حتی سران کشور‎های دیگر زنگ می‎زد و خواستار جلوگیری از این اقدامات می‎ شد که من به او گفتم داری با این کار‎ها شهادتت رو جلو می ‎اندازی. صهیونیست ‎ها دست از سر تو بر نخواهند داشت، ازاین کار‎ها پرهیز کن.»

ادواردو نگران سوء‌ قصد از سوی صهیونیست‌ها بود و به آقای قدیری گفته بود که آن‌ ها او را به خاطر اسلام آوردنش خواهند کشت و قتل او را به خودکشی، حادثه غیرمترقبه یا بیماری نسبت خواهند داد و حتی او را به زور در یک درمانگاه روانی خصوصی ویژه میلیاردرها در نزدیکی مرز سوئیس به طور کاملاً مخفی بستری کرده بودند و بالاخره همان‌ طور که خود ادواردو حدس می‌زد، در یک واقعه مشکوک درسن ۴۶ سالگی به شهادت رسید.

Image result for ‫شهید آنیلی‬‎

15 نوامبر سال ۲۰۰۰ (۲۴ آبان ۱۳۷۹) جسد ادواردو در زیر پل «ژنرال فرانکو رومانو» پیدا شد، ظاهر قضیه نشان می‌داد که وی از روی پل به پائین پرت شده ‌است. با ارائه شواهدی سعی کردند قتل او را یک خودکشی جلوه دهند. اما شواهد صحنه ی قتل همگی حکایت ازغیر واقعی بودن خودکشی بود .

بالاخره بدون کالبد شکافی و کم‌ترین تحقیقی، گواهی دفن ادواردو را صادر شد و پیکر او را در کلیسایی درروستای «ویلارروزا» در آرامگاه خانواده آنیلی به خاک سپردند.

با مرگ جورجو، برادر سناتور آنیلی در سن ۳۶ سالگی و با فوت مشکوک جوواننینو، پسر عموی ادواردو آنیلی و کشته شدن خود ادواردو که عنوان خودکشی بر آن گذاشته شده بود، مدیریت و عمده ثروت فیات (با توجه به فوت پدر ادواردو که بعد از فوت ادواردو رخ داد)، از دست کاتولیک‌ها خارج و به دست یهودی‌ها افتاد.

متن زیر قسمت پایانی نامه‌ای است که ادواردو مهدی آنیلی در تاریخ 3 می 1980 نوشته است.

امیدوارم الله شما را هدایت کند. امیدوارم او شما را حفظ کند، لطفاً محتاط باشید؛ زیرا من امروز احساس قوی‌ ای نسبت به شما دارم. امیدوارم الله همیشه با ما باشد.